Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

Zwrot i wymiana towaru:

  1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od chwili otrzymania przesyłki.
  2. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura).
  3. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
  4. Koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący.
  5. W przypadku zwrotu towaru prosimy Kupującego o podanie numeru konta bankowego, na które zostaną zwrócone pieniądze.
  6. Wszelkie reklamacje powinny być kierowane kurierem na adres:

    Wiesław Zwęgrodzki < zwegrodzki.pl-biżuteria > Marco Diamanti
    C.H.PTAK-Hala G, aleja 7, stoisko Z 22,
    ul.Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
    tel.kom. 664 622 442

Reklamacje:

  1. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otwarcia paczki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. Warunkiem przyjęcia jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.
  2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem zwegrodzki.pl, po czym reklamowany towar powinien być wysłany pod adres korespondencyjny widoczny w lewym górnym rogu na otrzymanej kopercie.
  3. Sklep,Hurtownia ma 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie rozwiązania reklamacji.
  4. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy.
  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany z powrotem do Kupującego.

WAŻNE ! Podstawą do zwrotu jest protokół przyjęcia towaru WZÓR

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl