Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE I ZWROTY
Zwrot i wymiana towaru:
-
Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od chwili otrzymania przesyłki.
-
Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura).
-
Towar powinien być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
-
Koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący.
-
W przypadku zwrotu towaru prosimy Kupującego o podanie numeru konta bankowego, na które zostaną zwrócone pieniądze.
6. Wszelkie reklamacje powinny być kierowane kurierem na adres:
Wiesław Zwęgrodzki < zwegrodzki.pl-biżuteria > Marco Diamanti
C.H.PTAK-Hala G, aleja 7, stoisko Z 22,
ul.Rzemieślnicza 35, 95-030 Rzgów
tel.kom. 664 622 442
Reklamacje:
-
Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otwarcia paczki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. Warunkiem przyjęcia jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.
-
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem zwegrodzki.pl, po czym reklamowany towar powinien być wysłany pod adres korespondencyjny widoczny w lewym górnym rogu na otrzymanej kopercie.
-
Sklep,Hurtownia ma 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie rozwiązania reklamacji.
-
W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany z powrotem do Kupującego.
WAŻNE ! /Podstawą do zwrotu jest protokół przyjęcia towaru/ wzór - KLIKNIJ <-- tutaj