Rejestracja B2B

Jak zarejestrować nowe konto dla klienta B2B?

Wejdź na https://zwegrodzki.pl/ i kliknij w pole ZAREJESTRUJ SIĘ w prawym górnym rogu strony.

 

rejestracja

 

Rejestracja konta

Zostaniesz przekierowany na stronę https://zwegrodzki.pl/pl/reg gdzie należy podać adres email oraz hasło lub zalogować się przy pomocy konta Facebook / Google. Pamiętaj, aby zaznaczyć pole z akceptacją regulaminu. Możesz także zapisać się do newslettera, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

 

Logowanie

Twoje konto zostało utworzone. Zaloguj się, aby dodać dane adresowe oraz NIP. Pamiętaj, że Twoim loginem jest adres email, który podałeś podczas rejestracji.

 

Dodawanie danych adresowych

W następnym kroku kliknij MOJE KONTO, a następnie PRZEJDŹ DO EDYCJI ADRESÓW i DODAJ ADRES.

 

Uzupełnianie danych adresowych

Ostatni etap to uzupełnienie danych adresowych. Koniecznie podaj nr NIP, aby nasz Dział Obsługi Klienta mógł na podstawie podanych przez ciebie informacji nadać dostęp dla utworzonego konta do odpowiedniej grupy klientów.

 

 

 

WAŻNE !!!

Wysłanie wiadomości e-mail

Po dodaniu danych adresowych Twoje konto zostanie aktywowane w ciągu 24h. Pamiętaj, aby po rejestracji wysłać wiadomość email na adres zwegrodzki.pl@gmail.com z informacją, która forma współpracy cię interesuje: hurt czy dropshipping. W odpowiedzi otrzymasz komplet informacji o podstawowych warunkach współpracy oraz promocjach.

 

.

DROPSHIPPING - ZASADY OGÓLNE 

 

1. Aby rozpocząć z nami współpracę należy zarejestrować Państwa firmę (należy podać NIP, dane adresowe) na stronie: www.zwegrodzki.pl  KLIKNIJ <-- tutaj

2. Aktywacja konta trwa standardowo do 24h. Po dokonaniu rejestracji, prosimy o podanie na adres zwegrodzki.pl@gmail.com, jaki rodzaj współpracy Państwa interesuje. Na podany w formularzu adres e-mail do 24 h wysyłamy akcept  konta dropshipping lub hurtowy.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za samą usługę, pakowanie towaru czy wysłanie.

3. Sugerowane ceny detaliczne są widoczne bez logowania na stronie naszego sklepu internetowego.

4. Wysyłka bezpośrednio do Państwa klienta następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym-dane do przelewu KLIKNIJ <-- tutaj 

-  Fakturę wysyłamy w pliku pdf. na adres e-mail podany przy rejestracji (zbiorczo, miesięcznie). Do przesyłki nie dołączamy żadnych materiałów reklamowych.

-  Ważne jest aby podczas składania zamówienia podać inny adres do wysyłki wpisując dane Klienta, a także numer telefonu Klienta.

-  Jeżeli zamówienie będzie za pobraniem, należy dopisać w UWAGACH kwotę pobrania, jaki kurier oraz przesłać etykietę Państwa kuriera na e-mail: marcodiamanti.hurt@gmail.com.

5. Koszty przesyłki KLIKNIJ <-- tutaj

6. Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych jest niezbędna - RODO - KLIKNIJ <-- tutaj

7. Zwrot towaru - Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.
Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Firmy, a nie Klienta docelowego.

8. Działamy w oparciu o ogólne zasady obowiązujące w naszym regulaminie - KLIKNIJ <-- tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl