Firma udziela gwarancji na zakupiony towar zgodnie z zasadami zawartymi w REGULAMINIE.
Gwarancja |
Każdy produkt zakupiony poprzez sklep internetowy i stacjonarny < www.zwegrodzki.pl > jest objęty gwarancją.
Jeżeli dany produkt posiada wady funkcjonalne (np. związane z zapięciem) bądź w czasie sprawdzania towaru przy kurierze nie jest on zgodny z opisem, prosimy o:
1. Kontakt w wybranej formie w celu udzielenia informacji o formie wady 2. Prosimy o zwrot towaru w ciągu 48h od daty poinformowania sklepu o wadzie towaru, koszt wysyłki zostanie zwrócony 3. Po otrzymaniu towaru sklep skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia wady 4. Towar zostanie wymieniony na nowy bądź wada zostanie wyeliminowana w ciągu 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru. 5. W dniu wysyłki towaru, zostanie również przelany zwrot pieniędzy za przesyłkę wadliwego produktu. Pragniemy, aby każdy nasz klient czuł się w pełni usatysfakcjonowany z zakupów dokonanych w sklepie internetowym i stacjonarnym < www.zwegrodzki.pl >, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby maksymalnie wyeliminować wszelkie niedogodność. Gwarancja nie obejmuje: 1. Urazów mechanicznych produktów 2. Rys na biżuterii, w szczególności na kryształkach, które powstały w trakcie użytkowania produktu 3. Zniszczeń związanych z nieodpowiednim użytkowaniem produktów (szczegóły w zakładce porady) |
Prosimy o wysyłanie reklamowanego towaru na adres magazynu firmy:
" Marco Diamanti " Wiesław Zwegrodzki
ul. Rzemieślnicza 35
Hala G, ulica 7, stoisko Z22
95-030 Rzgów
tel.kom. 664 622 442
Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
Proszę mieć na uwadze, że warto rozpocząć proces reklamacji od kontaktu tel./e-mail z naszą firmą. Można w ten sposób uniknąć niepotrzebnych kosztów przesyłki i rozwiązać problem w komfortowy sposób.