PerfumyNicolle
100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam52Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
4.9

Reklamacje i zwroty-MODA w EUROPIE

 

REKLAMACJE I ZWROTY - ZAKUPY W KATEGORII MODA W EUROPIE

Zwrot i wymiana towaru:

  1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od chwili otrzymania przesyłki.

  2. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura).

  3. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

  4. Koszt transportu w tym przypadku pokrywa Kupujący. Koszt wysyłki poprzez nasz magazyn do magazynu w Londynie wynosi 69.oo zł,- .

  5. W przypadku zwrotu towaru prosimy Kupującego o podanie numeru konta bankowego, na które zostaną zwrócone pieniądze. Zwrot pieniędzy zostanie pomniejszony o koszt wysyłki zwrotu do magazynu w Londynie. 

   6.  Reklamacje i zwroty przy zakupie w kategorii MODA w EUROPIE powinny być kierowane kurierem na adres:

       Marco Diamanti

       C.H.PTAK-Hala G, aleja 7, stoisko Z 22,

       ul.Rzemieślnicza 35,  95-030 Rzgów

       tel.kom. 664 622 442

Następnie odsyłamy na rodzimy adres wysyłki do :

MarcoDiamanti Ltd.
220C Blythe Road,
Londyn W14 0HH
Company Number 9234827

Reklamacje:

  1. Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie otwarcia paczki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera. Warunkiem przyjęcia jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej lub Kuriera.

  2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze sklepem zwegrodzki.pl, po czym reklamowany towar powinien być wysłany pod adres korespondencyjny widoczny w lewym górnym rogu na otrzymanej kopercie.

  3. Sklep,Hurtownia ma 14 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie rozwiązania reklamacji.

  4. W przypadku uznania reklamacji zakupiony towar podlega naprawie, wymianie lub zwrotowi pieniędzy.

  5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zakupiony towar jest odsyłany z powrotem do Kupującego.

 

 

WAŻNE ! /Podstawą do zwrotu jest protokół przyjęcia towaru/ wzór - KLIKNIJ <-- tutaj

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl